tisdag 13 januari 2009

Bromsar, foto och en massa mer!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu.. Många känner säkert igen det, att ju mer det finns att blogga om, dessto mindre tid har man att blogga... Men nu ska ni få en lite uppdatering...
Linnea Elofsson har vart här och fotograferat igen. Hon är riktigt duktig och nu väntar jag med spänning på att få CD:n med bilderna.. Hon var här och fotade i höstas, och då blev det bara lite uppställda bilder och när dom gick i hagen. Denna gång körde vi ridande bilder. Lill- Toffsan var med lös och sprang och visade sig från sin finaste sida. Tror att det blev några kanonbilder där också. Här kommer lite bilder från fotograferingen i höstas.








Såg att klockan har sprungit i från mig, så jag fortsätter på min story senare... Måste till gymmet nu!
Hej så länge!