måndag 23 mars 2009

Hur trött kan en människa vara???

Det skulle jag gärna vilja veta.. hua.. känns som att jag ser hoppande får framför mig som bara bräker " Sova sova sova-säng säng säng" Ska man lyssna på fårskallarna kanske??? Hum.. snart!

Gerth- Ove kommer hem snart.. eller, ja! på onsdag.. men fick en kanske mindre trevlig överrskning i går när han ringde från soliga Spanien å talade om för mig att jag MÅSTE hämta hem "Trollet".. I Tierp.. Hum.. snällat! ..Grejjen va att jag skulle ta hem henne till mig för att han inte hade tid.. hum. Ett problem! Det har inte jag heller.. Så nu har jag fått skapat plats.. 2 på lösdrift, 2 på box.. Kanske fungerar!? vem vet??

www.hansaa.se
Sussa gött!

1 kommentar:

Junebacken sa...

Hihi, du får se det från den positiva sidan: Nu har du ju plats för en till i stallet! =)