tisdag 9 juni 2009

Tisdag 9/6- 2009



Har konstaterat några saker idag..
* Vissa människor har definitivt något emot mig.
* Vissa människor är total underbara
* Tävlingen i helgen kommer inte gå så där super bra
* Känner mig totalt förvirrad
* Tiden får jävligt fort, snart är det midsommar...

Vissa slutsatser i livet vill man inte komma fram till, sluta tänk!
Vissa slutsatser i livet måste man komma fram till för att kunna fortsätta, du måste tänka!
Slutsats av dagen: Forsätt tänkt, men bry dig inte så mycket!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Haha och i vilken kategori hamnar jag då? ;)

Hmm, känns som att den slutsatsen var ganska bra! Något jag verkligen borde lägga på minnet! :D
Puss puss

s.malmlof@hotmail.com sa...

hej ser att du ägt Lubbe (Lucid star) hur gick det med honom? ser att han är död.. men gick hans humör att rätta till? Han stod på min gamla Ridskola i Hallstavik och var inte den roligaste till humöret.. Mvh sandra